Glädjande nyheter

Jag pluggar matte c på komvux. Senare idag skall jag skriva ett prov och jag har suttit med näsan i en bok i princip hela dagen. Skallen kändes helt körd och jag var så oerhört frustrerad. Matten gick bara inte in, även fast jag intalar mig gång på gång att "det är logiskt" och "kan korkade gymnasieungar fixa det så kan väl jag!".

Det hjälpte inte ett dugg. Jag behövde fokusera på annat, och gick ut för att hämta posten. (Ja, såpass desperat efter omväxling var jag!)

Ett kuvert med mitt namn i guldtext.
Jag öppnar det, och det visar sig vara en inbjudan till ett bröllop.

Min jämnåriga kusin och likadeles barndomsvän skall gifta sig! I sommar! Det var en chock utan dess like.. och samtidigt är jag så glad för honom och hans Erika. Jag har tyvärr inte träffat dem lika mycket nu som förr eftersom de båda numera pluggar musik i Arvika, men det är klart att jag åker dit i sommar.

För att gå på bröllop.

Fan vad skoj!

Kommentarer
Postat av: dedde

trodde kuvertet innehöll en miniräknare, men ack så fel jag hade ;) Skojar bara! Mysigt med bröllop.. Snart ses vi. gos

2008-11-14 @ 16:30:21
Postat av: Dino

Joo.. jag är säker på att det är tradition att ha med en date.. en +1 .. tänk på alla bröllopsfilmer!!

Jag vill gå på bröllop ... blink blink..

2008-11-14 @ 18:45:17
URL: http://dinodagbok.blogspot.com
Postat av: J

Möh, va kul! Jag ska också på bröllop nästa sommar. Du kan vara min dejt så är jag din? ;P haha!

2008-11-14 @ 18:52:36
URL: http://sommardrog.blogg.se/
Postat av: J

Sv: OH, det där kan nog vara just det han gör! Mina misstankar är nog lite för sexuella.. Jag menar, har man bamselakan så är man kanske inte så sexuell av sig?



Jag ska på bröllop i malmö! Tror det är malmö..

Passar det dig? :P

2008-11-14 @ 22:29:08
URL: http://sommardrog.blogg.se/
Postat av: J

Sv: Där ser man! Längesen du bodde där? :)

2008-11-14 @ 22:48:20
URL: http://sommardrog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0