Skullcandy-beslutsångest

Inför jul skall jag köpa en julklapp till mig själv. Jag hade tänkt mig svarta skullcandy-hörlurar för de är riktigt snygga och levererar riktigt bra ljud när jag provlyssnat dem. Jag hade mer eller mindre bestämt mig för de här för runt 500 spänn...



...och allting var frid och fröjd tills jag hittade den utlimata lösningen!
Riktigt snygga vita hörlurar som heter Skullcandy Marc Frank Montoya (jag har alltid varit en sucker för vit teknik, har en vit PS3 och vita koss spark plugs redan..) som dessutom inkluderade en mp3-spelare i ena hörluren! Så smart.. dock gick de på en tusenlapp extra.

                                    

Beslutsångest! Mark Frank Montoyas mp3 är dock enbart på 1 gb.. så frågan är om man klarar sig med det? Om jag kör med min sedvanliga blandning av fransk elektro och death metal så kanske jag behöver mer än en gb?

Beslut är aldrig lätta.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0