Standup och Housetåget

Mitt första inlägg på ett tag kommer att präglas av två saker som jag missade under förra året. Det första är en uppenbarligen helt underbart grym turné med livemusiker, dj's, dansare och annat som heter Housetåget. www.housetaget.se
De har turnerat i sthlm, gbg och malmö och fan att jag missade dem, det verkar vara riktigt häftigt blandat. Tänk bara en skicklig house-dj som ackompanjeras av en saxofonist?

Så jag är bitter, och hoppfull! Bitter för att jag missade dem och hoppfull för att de gör ngt iår också.



Det andra som jag missade är mer lokalt. Oavsett Kalmars övriga tillkortakommanden när det gäller klubbliv, livemusik och nöjesutbud är stan en av få städer som har en renodlad standup-scen, och hur som haver lyckades jag aldrig gå på detta i fjol. Det skall det fan bli ändring på nu! Vi ses på Byttan den 29/1 för standup och grillbuffé!
www.byttan.nu


Kommentarer
Postat av: Bravorion

Stand-up är bäst live. Helt klart.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0